bawak laju bawak slow, dah masuk tu jangan lupa follow. tank qiu (^.^)~

bukan nak cari folower, nak cari geng

Friday, July 1, 2011

sejak dua tiga menjak ni

sejak berkenalan ngan dak-dak moto dari cacamerbabikers, gua rasa kerap sangat gua melepak bersama diorang. hubungan gua dengan mereka semakin rapat.

gua sorang saja yg ride kapchai dalam group ni, haha. gua tau gua otai. P/s: ala, mamat-mamat ni naik fz150i ja pon, bukannya SBK. gua xgentar bro. HAHAHA!

antara port yg kitaorang selalu lepak adalah di kedai makan kt kepala batas, tat nasi ayam dekat bank islam mergong, tat nasi ayam sungai petani, dataran loqstaq/sp, depan chinhin jitra, dan pelbagai lagi. kalau lu orang nampak geng2 cacamerbabikers lu orang jangan segan-segan nak haloo. kitaorang kawan xmengira status, even lu kapchai macam gua pon masih dilayan.

2 3 hari lagi gua akan bg fx125 gua dekat abang gua. so lepas ni gua 'terpaksalah' ride dengan kuda perang two stroke gua pulak. dah bosan da cucuk angin r1 teringin pulak nak main2 ngan zx2r. hahaha! 5.

apa-apa pon, gua hepi la kenai dak-dak serabut nih. lawak depa macam aram. hahaha.

P/s: entri ni gua tujukan khas kt dak-dak cacamerbabikers. jgn marah noo. :D, depa ingat moto depa laju??? sabaq sat naaa. kah3~

No comments:

Post a Comment