bawak laju bawak slow, dah masuk tu jangan lupa follow. tank qiu (^.^)~

bukan nak cari folower, nak cari geng

Saturday, May 7, 2011

rempit di hari ibu

rempit pegi beli adiah kat ibu xpa kot eh?

ngehngehngeh

kepada otai-otai, rider-rider, mamat-mamat selekoh suma, dan juga mangkuk-mangkuk diluar sana, 

sayangilah ibu anda selagi mereka masih ada,
apa yang depa pesan tu kita dengar baik-baik,
walaupun gua pon seorang rider,
tapi gua tetap chill and hormat kata-kata ibu gua,
sebab syurga itu dibawah telapak kali ibu

lu nak layan koner boleh,
lu nak rempit sampai out meter pon boleh,
tapi satu ja gua pesan,
ingatlah ibu tersayang

jangan sampai ibu lu menangis meratapi kematian lu dihari ibu atas kebodohan lu yg bergelar mat rempit yang mangkuk

dan jangan sampai buatkan seorang ibu meratapi kematian anaknya dihari ibu atas kebodohan lu yg bergelar mat rempit kerna melanggar anaknya

dan jangan sampai buatkan seorang ibu memaki lu kerna syurga itu dibawah telapak kaki ibu

sekali lagi yang gua ingatkan syuga itu dibawah telapak kaki ibu

lu nak masuk neraka suka hati lu la 

sama-sama kita chill bro

chill

No comments:

Post a Comment