bawak laju bawak slow, dah masuk tu jangan lupa follow. tank qiu (^.^)~

bukan nak cari folower, nak cari geng

Monday, May 30, 2011

hidup seorang mat moto

biasa lah bro
mat moto macam gua ni
semua orang pandang serong
typical masyarakat melayu dan bakal mak mertua,
mat moto ni jenis yang manusia yg xda masa depan
tau melepak ja kejanya
senang kata, menghabiskan boraih jer!

biasa lah bro
mat moto macam gua ni
orang pandang lain macam
bila gua bawak laju sikit moto gua ni
mesti ada orang cakap, mat rempit la tu
bawak laju-laju, nak bunuh orang  kot
semua yang buruk-buruk ja lu nampak kan?

geram gak kadang-kadang gua tgk reaksi muka lu pandang gua macam tu
gua tau la lu naik kereta v-tec double turbo
gua tau gua pon ada ilmu kereta
tapi lu xyah la kerek sangat bro
gua naik moto sebab gua minat naik moto
gua buan mat rempit, gua mat moto
takat kereta lu tu gua boleh angkat 10 biji la!
tooo...



1 comment:

  1. tu diiaaaaaaaaa

    "gua buan mat rempit"

    buan apa tah

    ReplyDelete