bawak laju bawak slow, dah masuk tu jangan lupa follow. tank qiu (^.^)~

bukan nak cari folower, nak cari geng

Wednesday, October 27, 2010

Perasmian

Salam dan Hai,

Yeah, akhirnya gua da ada satu blog baru untuk letak hal-hal moto. Yes!!! Blog ni gua akan fully utilize untuk bercakap, kondem, psyco, nasihat,komen atau fakta ttg moto sahaja. Gua agak celaru minda la bila nak sembang pasal moto bila pikir pasal tajuk header blog gua yang satu lagi tu lansung xsapot dengan hobi gua ni. Jadi, blog gua yg satu lagi tu gua biar untuk ilmu-ilmu atau info-info yang bukan berkaitan dengan moto. Gua harap dengan blog baru gua ni, gua boleh jadi kaya. kaya? hoho. apa kejadahnya jadi kaya pulak ni. kahkahkah.. Itu saja buat entry pertama ni. 

Dengan secara rasminya, gua merasmikan blog baru gua ni sekarang jugak! yihaaa~

bum bum kebabum..(ada mercun dan bunga api terbang2)


Lu kata lu rider, takkan nak bukak skru tukar minyak itam pon lu xreti. aiyakk!!

2 comments: