bawak laju bawak slow, dah masuk tu jangan lupa follow. tank qiu (^.^)~

bukan nak cari folower, nak cari geng

Wednesday, October 27, 2010

EX 5 Turbo.mp4



Sapa sangka kapchai macam ex5 boleh pasang turbo. siapa sangka pomen moto kedai bawah pokok asam mampu modi macam ni. tapi inilah yang gua nak kongsi, gua memang respect betul kalu tgk otai-otai melayu kita pandai modi macam ni. xrasa rugi ka kita x fully utilize kepakaran yang ada macam ni? kita harus berbangga sebenarnya dengan rakyat kita sendiri, kita ada bakat cuma xda peluang untuk go for global. Kerajaan sila ambil inisiatif untuk bantu golongan-golongan otai ni. please la kerajaan gua merayu. mungkin satu hari nanti kita boleh nampak otai-otai bawah pokok asam jawa ni boleh membuatkan negara kita Malaysia ni maju dan berdaya saing setanding dengan negara maju seperti Jepun dan Europe.

P/s 1: Persepsi masyarakat kita yang menganggap golongan rempit ni sebagai sampah masyarakat ni memang hampeh. Gua xmo komen banyak, lu orang pikir sendiri la ok.

P/s 2: Gua memang xsuka tgk golongan mat rempit yang xda akal, maksud gua golongan mat rempit yang hampeh. nak rempit pon tgk tempat la brader!!

Lu kata lu rider, takkan nak bukak skru tukar minyak itam pon lu xreti. aiyakk!!

2 comments: