bawak laju bawak slow, dah masuk tu jangan lupa follow. tank qiu (^.^)~

bukan nak cari folower, nak cari geng

Tuesday, March 22, 2011

Layan Corner 1


Hai
Da lama rasanya gua tak up-to-date
blom ada camera nak tangkap gambar
dan nak hupload gambar segala
minggu depan boleh kot
update sikit-sikit kehidupan dunia moto gua
insyaAllah

oh ya
gambar kat atas tu adalah gambar seorang sahabat gua
dia junior gua kt unibesiti dulu
rakan masjid kalo tak silap
nama dia Mat Ewhere hihi
tapi
gua pon pelik
kenapa
kenapa?
dan kenapa?
dia jadi macam ni?
hahaha

dulu gua rasa dia bukan mat selekoh sangat
tapi bila tengok gambo yang dia hupload kt pesbuk dia neh
gua heran ooo
adakah ni semua salah tunjuk ajar gua dan kawan gua bernama Farouk?

gua rasa sedikit bersalah sebab dulu suka racun dak-dak muda ni
sedikit???
ni kalo mak bapak dia tau ni mampus la kitaorang
mana nak lari nih??
caboottt la tunggu hapa lagi.
larriiii!

P/s: kepada mat-mat selekoh di luar sana, jangan tiru aksi berbahaya macam ni okay!
kalu ya pon pakai la pad lutut baru la enjoy. peace no war. majulah mat selekoh untuk selekoh. hehe
P/s 1: kepada Mat Ewhere, style da ni bro. leh ajar aku tak? hehe

3 comments: