bawak laju bawak slow, dah masuk tu jangan lupa follow. tank qiu (^.^)~

bukan nak cari folower, nak cari geng

Sunday, November 28, 2010

status semasa

salam.

Memo kepada para pembaca yang dihormati,

mintak maap siap-siap.bukan stakat moto, sekarang ni blog gua ni pon dah bersawang. masih tiada update kerana belum sempat terlibat dalam sebarang aktiviti permotoran. buat masa sekarang ni, gua tgh dok bergelut dengan hal-hal pembelajaran. gua. Dah tak lama dah gua nak habis buat degree ni. jadi bila gua dah settle metal semua bendalah yang berkaitan dengan degree gua ni, gua mau focus 70% masa gua ke moto. heheheh. gua mesti update punya nanti. err.. gua ada plan mau pusing malaysia ngan moto lar nanti. sapa nak folo gua boleh pm gua nanti ok. chiow. doakan gua kejayaan juga dalam pembelajaran.

terima kasih kerana sudi membaca!
(budget ada orang mau baca. chehh!)



Yang Menulis,

Penulis Pendekar Lebuh Raya yg kacak macho a.k.a student Final Year yang dah nak blah grad.
University Technology of Toronto PETRONAS,
Tronoh, Perak.

No comments:

Post a Comment